zondag 19 juni 2011

Zo bakt de moderne huisvrouw

We hebben een Volkswagen camper bus uit 1975 en zodra het even mooi weer is en s'nachts niet meer te koud is, gaan we erop uit. Met Hemelvaart staan we staan elk jaar in Rossum op de camping. Vaak het eerste weekend van het jaar dat je weer kan kamperen.



Op Hemelvaartsdag was er in het centrum(pje) van Rossum een tweedehands boekenmarkt. Ik mag graag lezen, al moet ik bekennen dat ik er te weinig tijd voor maak. Het laatste en net uit gekomen deel van Jane Auel ligt nog vrij onaangebroken op mijn nachtkastje. Maar goed even snuffelen kan geen kwaad. Op de markt aangekomen, bleek er niet alleen een boekenmarkt te zijn maar ook een echte brocante markt. Met heel veel leuke snuffeldingetjes. Mijn dochtertje van twee werd de trotste eigenaresse van een boekje, een grote legpuzzel een beer uiteraard en een kinderwandelwagen (waar de beer natuurlijk in moest). En ik vond dit:








En dit leuke bakboek uit de jaren 80 (geloof ik) met heerlijke recepten. En zelfs toen waren cupcakes al hip&hot :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten